РОЛЬОВА  ГРА „Я І МИ”


  Готуючи кожен урок я підбираю найефективніші методи і прийоми аби стимулювати підвищення пізнавальної активності учнів. Це ігрові, групові, фронтальні, інформаційно-комунікативні технології.

 Найкраще мені вдаються ігрові, зокрема: «Самафор», «Займи позицію», «Історична мозаїка», «Моделювання ситуації», «Рольова гра»

    Я пропоную вашій увазі рольову гру «Я і ми» до теми «Права та обов’язки батьків і дітей”, яку можна використовувати на етапі уроку «Закріплення і узагальнення отриманих знань», попередньо опрацювавши статті Конституції України(52), Конвенції про права дитини(5-9), Сімейного кодексу України (121, 141-171)



Суспільство містить багато «Я». Кожне «Я» індивідуальне й неповторне, саме цим воно й від­різняється від іншого «Я».

Усі люди різні. Це робить наш світ багатоманіт­ним і цікавим, наші зустрічі та знайомства несподі­ваними, наше спілкування емоційним і захопливим.

Зустрічі з представниками інших країн роз­кривають перед нами світ невідомих культур і традицій, вірувань і звичаїв. Якби ви могли по­дорожувати в часі, як багато цікавого дізналися б про життя однолітків у різні епохи!


АЛГОРИТМ ПРОВЕДЕННЯ ГРИ


Об'єднайтеся в малі групи. Нехай одна група спробує уявити, що вони — однолітки Давньої Греції, інша — часів середньовічної Європи, ще одна — Київської Русі. Решта нехай виконає цю вправу в ролі сучасних школярів.

Із запропонованого переліку виберіть сім по­ложень, які є важливими саме для вашої рольової групи.

Прокоментуйте результати роботи своєї групи. Обґрунтуйте ваш вибір та порівняйте його з вибо­ром інших груп.


Запитання:

1.Чи є в переліку такі положення, що збігалися в усіх групах?

2.Чим це можна пояснити? Зробіть записи:

 

-       Гадаю, що в різні часи найціннішим люди вва­жали...

-       На моє переконання, кожна людина прагне...


СТАДІЯ РЕФЛЕКСІЇ

Добігає до кінця наше заняття. І щоб поставити крапку, прошу вас виконати наступну вправу. На срічці позначено три шкали: 0С, 36,6С та 100С. Зайнявши певне місце біля стрічки, ви таким чином продемонструєте свої відчуття під час уроку. Якщо є бажання, ви можете пояснити обрану вами позицію

Я обираю позицію рівно 36,6С – це найкомфортніший стан людини, а мені справді дуже приємно було із вами працювати.